2017. november 6., hétfő

Gyöngyszemek a bemutatkozó estről #1.

Októberben tartottuk meg a Mindszenty Kollégium bemutatkozó estjét, melyre a lányok és fiúk szobánként készültek fel valamilyen humoros és/vagy a szoba lakóira jellemző produkcióval. 
A bemutatkozás egyik lehetséges módja egy versírási feladat volt, az alábbiak szerint: 

Élet a Mindszentyben. Írjatok költeményt a kollégiumi életről úgy, hogy az alábbi szavak mindegyikét felhasználjátok:
wifi, pizza, tusoló, karamellás tej, tanulószoba, ötszázhatvanhét, ébresztő, London, majomkenyérfa, riadó

Íme egy elkészült költemény!

Kicsikét szűk a tusoló nekem
Keresem benne még a helyem
Nem látom tisztán a wifi jelszót
Lehet, hogy én ma még ebbe belehalok

Fél liter karamellás tej az asztalon
Ha kedvem úgy tartja, néha beleiszom
Szólj rám, ha egyszer véletlen összefutnánk 
A tanulószobában!

Volt, amikor azt hittem, nincs ami megállít
De Örs tanár úr a reggeli riadónál nem hibázik
Megbecsülöm, hiszen hamar elillan a reggel
De még mindig jön ugyanazzal a hévvel
Hiába mászom vissza az ágyamba
Reggel mindig jön az ébresztő!

Felismertem már és megbántam a hibáim
Remélem, hogy odafönn meghallgatják esti imáim
Úszom a pizzával, és látom, messze a part
Az éj leple alatt csak tovább írom a dalt

Nem tudom, mi lesz, hogyha megunom az egészet
De még ezt itthagyom nektek, mielőtt Londonba lelépek
Én a szívembe zárok mindenkit, ki megértett
És hitt bennem, engem már csak ez éltet

Eddig sem adtam fel a hitem, és ezután se fogom
Még ha be is csúszik az élettől 567 pofon
Még a szívembe zárom, ha sírni lesz is okom
Mindig ott lesz velem a papír, a telefon, a toll, a mikrofon!

Írták: a Fiúkollégium 106-os szobájának lakói: Ács Áron, Fodor Bálint, Kovács Bence és Paál Benjámin


A 106-os szoba lakói kiegészülve segítőkkel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése